Τετάρτη 24 Μαΐου 2023

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού


Η γέννηση ενός παιδιού φέρνει χαρά μεγάλη. Η οικογένεια μεγαλώνει. Όταν μαθαίνεις όμως πως υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα στην υγεία του μωρού, στην αρχή νιώθεις αδύναμη, χωρίς ελπίδα. Σε βομβαρδίζουν στενόχωρες σκέψεις: πώς θα μπορέσω να φανώ δυνατή, ώστε να το βοηθήσω; Πώς θα μπορέσω να ανταποκριθώ στις ανάγκες του με περισσότερη αγάπη, να του δώσω την ελπίδα, το φως για να προχωρήσει; Πώς θα μπορέσω να γίνω ο βράχος, που θα το στηρίξει;
Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού είναι δύσκολη και θα πρέπει οι γονείς να έχουν πίστη, ελπίδα, θάρρος, και να μην επιτρέπουν στον εαυτό τους να «πέφτουν» ψυχολογικά ούτε στιγμή. Αξίζει όμως τον κόπο, καθώς όλα όσα εισπράξουν από αυτό, θα είναι μια μεγάλη ανταμοιβή. Τα δάκρυα θα τρέχουν, αλλά θα είναι χαράς, μεγάλης χαράς. Όπως τα δικά μου…

Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Κατερίνα Χριστοπούλου την οποία και γνωρίζουμε προσωπικά. 

Εάν θέλετε να ρωτήσετε κάτι την Κατερίνα αφήστε εδώ το σχόλιό σας και θα σας απαντήσει. 

Το βιβλίο
 

6 σχόλια:

  1. Ναι, αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα, Κώστα. Και πολύ καλά κάνεις και προβάλεις το βιβλίο και τη θεματολογία του. Είναι ένας ολάκερος τρόπος σκέψης η ανατροφή ενός τέτοιου παιδιού. Και στάσης ζωής για μάς τους ίδιους.
    Την καλησπέρα μου, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη. Αξίζει να το διαβάσουμε το βιβλίο.

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα ένα μεγάλο θέμα. Ξέρω, αυτοί οι γονείς κουβαλούν το δικό τους σταυρό. Μένουν όμως όρθιοι, διότι τα παιδιά σου τα αγαπάς, όπως κι αν είναι. Τώρα πως ένα τέτοιο παιδί μεγαλώνει, μεγάλο θέμα και δύσκολο δυστυχώς.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έχει δύναμη και να βλέπει το παιδί της πάντα χαρούμενο χάρις στην δική της αγάπη!

    Με την ευκαιρία να ευχηθώ και σε σένα Κώστα μου Χρόνια Πολλά με υγεία και ό,τι επιθυμείς για την γιορτή σου. Συγγνώμη που καθυστέρησα, όμως οι ευχές μου είναι με αγάπη.
    Καλό Σαββατοκύριακο!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και την επίσκεψη Μαρία. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ!