Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Τα ροδοπέταλα της αγάπης


Άνοιξα το παράθυρο της καρδιάς μου για να δω τις ακτίνες του έρωτα σου. Άπλωσα το χέρι μου και άγγιξα τα ροδοπέταλα της αγάπης που βρέχει η σημερινή ημέρα. Οι καμπάνες του έρωτα σου χτυπούν τόσο γλυκά και με καλούν ευλαβικά να συνθέσω μια μελωδία μοναδική. 
Μια μελωδία που θα είναι αφιερωμένη σε εσένα, στην δική μου Βαλεντίνα. Το τραγούδι της καρδιάς μου έχει μόνο μια  λέξη κρυμμένη στους στίχους του, 
 σ'αγαπώ! 

Αφιερωμένο στην γυναίκα μου! 

12 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στην ερωτευμένη καρδιά σου. Χρόνια πολλά στη γυναίκα της ζωής σου
    Να είστε γεροί και αγαπημένοι πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σας πολλά, πάντα γεμάτα έρωτα και αγάπη Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη. Χρόνια πολλά στην αγάπη και σε όλο τον κόσμο!

      Διαγραφή
  3. σας καμαρωνω
    χρονια σας πολλα και ευτυχισμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο Κώστα.
    Χρόνια σας πολλά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκινεί η αφοσίωσή σου Κώστα μου.
    Να αγαπιέστε πάντα με την ίδια φλόγα.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κώστα ! Χρόνια σας Πολλά !!Τρυφερό ποίημα , Μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ!